lördag 25 augusti 2012

Loppisfynd!

Dagen idag bjöd på en loppisrunda i en by utanför Falun. Där hade jag turen att fynda två söta stolar från IKEA för 30 kr styck! Det ska vara billigt på loppis! Och tur hade jag verkligen för tjejen bredvid mig funderade först på dem men avstod! Diverse smått och gott hittade vi också till lekstugan i form av små köksredskap och mat. Vi samlar på oss!

De blir perfekta i lekstugan målade i en annan kulör. När jag och barnen underhöll oss på annat håll fortsatte R med lekstugebygget. Visar er imorgon vad som hänt sedan sist!

Ha en skön kväll!

Kram M


5 kommentarer:

  1. Vilket fynd! Perfekta lekstugemöbler:)
    Ha en skön kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Det var jag som var tjejen bredvid som inte kunde bestämma mig om dessa söta stolar. =)
    Såg bilden på våran blogg i länklistan och fick lov att kika in för att jag tyckte de såg ut som dom och så var de så! =)
    Kommer bli kanon i lekstugan!
    Kram från systrarna virrpannor

    SvaraRadera
  3. Grattis till fina loppisfynd!
    Ibland ska man ha tur.
    Ha en härlig dag.
    Kram Carita

    SvaraRadera