torsdag 9 februari 2012

Lite kul!

Hej!


Theas rum, igen!

Det är lite kul det här med statistiken på bloggen. Jag har möjlighet att se hur många som kikar in, hur många sidvisningar det görs på en dag, vilka inlägg som är populära etc. Jag kan även se vem som länkat till min blogg. Denna gång blev jag nyfiken på en adress och det verkar vara en spansk sida som skrivit om Theas rum! Kul! Här hittar ni det! Själv kan jag inte ett ord spanska (däremot är jag faktiskt tysklärare) jag ska nog passa på att fråga spanskläraren på jobbet imorgon vad det egentligen stod i texten :-)

Jag lovar, nästa inlägg ska inte handla om barnrum, eller jo, kanske, lekrummet ska nämligen tapetseras i helgen, hurra!!

Kram M

12 kommentarer:

  1. Va kul att de skriver i Spanien om rummet! Då blir hon väl stolt, hihi.

    Kram Fröken Vit.

    SvaraRadera
  2. Mäh vad roligt! Vad kul att se sen vad det står!!
    Åh tapetsering! Vad skoj!
    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Deutschlehrerin? Dann trau ich mich mal, auf deutsch zu schreiben! Dein Haus ist so wunderschön und ich lese regemlässig (mit dem Google Übersetzer) deine Postings. Danke für die schönen Bilder und die Inspirationen! LG Sarah aus Deutschland.

    SvaraRadera
  4. Roligt, men det är ju ett fint rum :-)

    Google Tanslate säger att de skriver "Thanks to Pinterest discovered this Swedish blog as nice as Spanish translation may be something like "Strawberries with milk." A mother, a lover of interior design and the flea markets, shows us in his blog the children's rooms for their children, simply but tastefully decorated. Here you have 2 photos of the girl's room, but on his blog you have many more pictures ... The Bunnies Maileg that we like, are everywhere ..."

    SvaraRadera
  5. Thanks to Pinterest discovered this Swedish blog as nice as Spanish translation may be something like "Strawberries with milk." A mother, a lover of interior design and the flea markets, shows us in his blog the children's rooms for their children, simply but tastefully decorated. Here you have 2 photos of the girl's room, but on his blog you have many more pictures ... The Bunnies Maileg that we like, are everywhere ...

    Så säger Google Translate att det står =)

    Rummet är jättefint, så jag förstår att det tar sig vidare utomlands =)

    SvaraRadera
  6. Åååh så fint ni har det! Kramen från mig

    SvaraRadera
  7. What an adorable room! Love the lightness and sweetness! :)

    xoxo laurie

    SvaraRadera
  8. Guten Morgen, da ich jetzt erfahren habe, dass du Deutschlehrerin bist (wie ich), melde ich mich bei dir (ich spreche kein Wort schwedisch, lasse aber Googl übersetzen). Mir gefällt dein Haus, weil es so lichtdurchflutet (Woher kommt das Licht? Mein Mann behauptet zu dieser Jahreszeit müsste bei euch dunkel sein?) und nicht zu steril ist und man merkt, dass da eine echte Familie lebt. Sehr schön!!!

    SvaraRadera
  9. Vilket fint barnrum=) Vi skall byta fönster här i vårt hus och ska ha de som ni har ser jag:-) De är sååå fina.
    Ha en härlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Hi hi vad roligt vännen!! Underbart rum hon har lilla Thea!

    Kram!

    SvaraRadera
  11. kan du inte visa ditt badrum?

    SvaraRadera