torsdag 16 juni 2011

Vinnarna & Sweet Paul


Bilden är lånad från: http://sweetpaul.typepad.com/

Hej!

Jag har dragit tre vinnare av diskdukarna + picknickfiltarna och lotten föll på följande tre:

Malin i Växjö
JoHaNNa
Anna - Villa Strand

Ett stort grattis till er! Kan ni maila mig er adress (Malins har jag)!

Sedan vill jag tipsa om Norges manliga motsvarighet till Leila - Sweet Paul! En riktig inspiratör, här kan man gratisläsa hans senaste tidning fylld med mängder av läckerheter, tips och inspirerande bilder i massor! Det finns även äldre exemplar av hans tidning, så kvällen är räddad ;-)

Kram M

2 kommentarer:

  1. Hej hej.

    Ville bara titta in och säga hej:). Tänkte ta en liten tur i din "butik" snart och klicka hem lite fina saker till sommaren. Så ljuvligt fint ni har det hemma, som alltid. Känns det inte underbart med din butik och allt, så kul.

    Stor kram.

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnarna!

    Vad spännande med en motsvarighet till Leila. Tänk att i princip alla i den här bloggvärlden älskar just Leila. Det är stort faktiskt! Jag menar.. det finns ju såå många fina bak- och kokböcker att välja på men i alla inredningsintresserades hem finns Leila hehe. Spännande med nåt nytt också.

    Trevlig helg. Kram Josefin

    SvaraRadera