fredag 9 juli 2010

Romanstiskt

Romantiskt i lagom mängd är nog min stil. Egentligen är jag ingen spetstjej men ibland känns det rätt, som på underkläder till mitt bröllop... Jag har handlat det sista (?) till bröllopet idag, underkläder till mig och dekorationer till borden bland annat. Sedan var det ju fullständig rea i butikerna också så då kunde jag inte låta bli att slå till!

Hoppas ni får en fin helg vänner, jag firar fredagen med ett glas kallt gott vitt vin!

Kram M


Sötaste förklädet till Thea kommer från Åhlens, 49 kr på rea.


Albins blåa förkläde är från Bruka och mitt från GreenGate. 
Hade gärna haft samma som Thea men det var slutsålt :-(


Köpte även kökshanddukar i samma mönster á 19 kr st.


Lite underkläder till bröllopet i form av sidentrosa och strumpebandshållare!


Underbara Vintage Stories från KappAhl, vill ha mer! Väska 30 kr!


12 kommentarer:

  1. Så fina ting du har hittat!:-)
    Älsker din blogg och att läse om ert byggeri och dina underbara loppisfynd:-)

    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Får nog bli en tur till Åhlens för mig med :0)

    kram åsa

    SvaraRadera
  3. Hej

    Många fina fynd blev det.
    Får nog ta mig en tur till storstaden snart
    Ha en underbar sommar
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Åh så fina saker du har hittat!! Alltid roligt att läsa i din blogg:-)

    Linda

    SvaraRadera
  5. Åh så mycket fint du hittat, kan hålla med om att det är kul att handla nu med en massa reor ;o)
    Ha en underbar dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  6. Vilka fina bilder! Vilka fina saker du hittat! Härligt!

    SvaraRadera
  7. Oj, vilka fina fynd du gjort!! Handdukarna från Åhlens har jag köpt till ordinarie pris sen tidigare. Så söta! Kapp Ahl-väskan hade jag inte tackat nej till. Den har jag nog inte ens stött på till ordinarie pris i någon av de butiker jag varit i senaste tiden. Synd!
    Söta underkläder! Romantiskt till bröllopet. Vad roligt att gifta sig! Grattis!
    Ha en skön helg!
    Kram!!

    SvaraRadera
  8. Verkligen sött förkläde till Thea :-) Ett sånt skulle man ha.

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Läser din blogg rätt ofta. Den är så mysig. =)

    Förklädet från Åhlens har jag med. Det är såå sött. Har även grytlappar i samma. Men de där kökshanddukarna skulle man ju oxå haft. =)

    Ha en fin dag!
    Kram Verra

    SvaraRadera
  10. Hej hej!

    Åhhh hoppas att Åhlens hos oss har rea med, helt underbara saker du hittat!
    Nu måste jag ner till stan imorn och kolla ;)
    Det är ju så roligt med fynd, och framför allt när dom är så söta!

    Hoppas att du får en trevlig kommande vecka!
    Kram Sara

    SvaraRadera
  11. Vilket fint förkläde från Åhlens. Måste nog bege mig ner på stan och fynda jag med:)

    SvaraRadera
  12. Intressant att läsa om renoveringen/bygget. Här hörs oxå hammarslagen men de riktiga proffsen dycker upp först efter semestern för att hjälpa oss...längtar så!

    Härligt romantiska shopping tips!

    Ha det bra!
    Anneli

    SvaraRadera