tisdag 30 mars 2010

Rosa


Hej vänner!

Vad glad jag blir att även ni älskar min brudklänning! Jag lovar att visa mer utav den! Jag har även inhandlat en ljuvlig tärnklänning, visar den senare!

Jag har legat sjuk, därav uppehållet! Inspirationen är väl inte på topp just nu, men den kommer säkert tillbaka snart!

Det stundar snart doptider! Passa gärna på att vara ute i god tid om ni vill beställa en pålle! Den finns i ljusrosa, ljusblått och vitt med rosarutigt, blårutigt, turkosrutigt eller vitt band. Kom gärna med önskemål! Texten på etiketten är valfri. Pållen kan även bli en fin gåva vid födelse, eller födelsedag! Pris 350 kr + frakt! Maila mig gärna: jordgubbarmedmjolk@yahoo.se

Kram M

8 kommentarer:

  1. Hej!

    Dem är så fina dem där hästarna! Jättekul idé!
    Krya på dig!

    Kram Nadja

    SvaraRadera
  2. Den där pållen var verkligen hur vacker och söt som helst!!! Riktigt fint gjord :)

    Krya på dig!

    kram-kram

    SvaraRadera
  3. Men jisses vilka fina änglapållar du gör, bedårande!:-)

    Kul att du vill vara med i min tävling oxå!

    Må gott, Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Ja, hvilken underbar dåpspresang?! Dine änglapållar er sååå fine:) ... og lyserosa var jo kjempe-søt!!!


    Masse god bedring til deg!

    Klem klem
    Anette:(

    SvaraRadera
  5. Glöm inte att rösta på mig! Länk finns på bloggen.
    Glöm inte att rösta på mig! Länk finns på bloggen.
    Glöm inte att rösta på mig! Länk finns på bloggen.

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Åh vilken fin änglapålle!! Vilken bra dopgåva, en sån måste jag beställa till min kära systerdotter Agnes när hon ska döpas senare i år:)

    Din bröllopsklänning är ljuvlig..suck!

    Ha en trevlig påskvecka!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Så vakker! Virkelig fin gave! Og bloggen din er også så fin, jeg har ikke vært hod deg før, men kommer igjen! Ha fine påskdager:) Klem Heidi

    SvaraRadera
  8. Dina sänglampor, var har du köpt dom? Ursnygga!
    Glad Påsk!

    SvaraRadera