onsdag 29 oktober 2008

En liten smygtitt

Hej vänner! Nu var det väääääldigt länge sedan! Vi har haft fullt upp och har fortfarande inget internet, laddaren till kameran försvann vid flytten men har nu dykt upp igen, så idag visar jag några små glimtar från köket!

Vitt fasat kakel, vitmålad pärlspont, hyllor, platsbyggt skafferi med gammal dörr och så favoriten, SMEGen såklart!


Jag blir varm i hjärtat när jag ser att så många kikar in här trots så glesa inlägg, men nu ska det väl snart bli ändring på det! Jag har massor att visa er!
Kram M

83 kommentarer:

  1. Hejsan! Härligt att "se" dig igen. Vilka teasers du ger oss. Det ska bli spännande att få se fler bilder. Det vi har fått se hittills bådar ju gott.
    Må så gott!
    Kram från Anette

    SvaraRadera
  2. Snyggt!! Det är alltid en massa som försvinner när man flyttar. Bra att sakerna kom tillbaka!

    Ha en bra dag
    Kram Liza

    SvaraRadera
  3. Ser jättefint ut, hoppas på fler bilder!

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  4. ÅÅå vad vackra bilder! Vill se mer!

    SvaraRadera
  5. Hej!

    vilken underbar detalj med den gamla dörren! Det är precis sådant som gör allt :)

    Lycka till!

    SvaraRadera
  6. Så fint ni fått det i köket! Det är så fint att använda gamla detaljer, som dörren, tycker jag. Jättesnyggt! Kram /Anna

    SvaraRadera
  7. Åh jag vill se meeeer! det ser alldeles underbart ut!
    Kram.

    SvaraRadera
  8. Gud vad snyggt...gillar speciellt kylen...mumma
    Ha det gott
    kram

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Kul att du är tillbaka! Har saknat dina inlägg! Ert kök verkar bli superfint! Ser fram emot att de mer.

    Kramar från mig!

    SvaraRadera
  10. Jättekul att du visar bildr! Har längtat efter nytt inlägg, kikat varje dag.... Hoppas på att få se mer snart igen! Ser fint ut det vi får se.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  11. Jättekul att du visar bildr! Har längtat efter nytt inlägg, kikat varje dag.... Hoppas på att få se mer snart igen! Ser fint ut det vi får se.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  12. Jättekul att du visar bildr! Har längtat efter nytt inlägg, kikat varje dag.... Hoppas på att få se mer snart igen! Ser fint ut det vi får se.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  13. Jättekul att du visar bildr! Har längtat efter nytt inlägg, kikat varje dag.... Hoppas på att få se mer snart igen! Ser fint ut det vi får se.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  14. Jättekul att du visar bildr! Har längtat efter nytt inlägg, kikat varje dag.... Hoppas på att få se mer snart igen! Ser fint ut det vi får se.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  15. Jättekul att du visar bildr! Har längtat efter nytt inlägg, kikat varje dag.... Hoppas på att få se mer snart igen! Ser fint ut det vi får se.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  16. Jättekul att du visar bildr! Har längtat efter nytt inlägg, kikat varje dag.... Hoppas på att få se mer snart igen! Ser fint ut det vi får se.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  17. Jättekul att du visar bildr! Har längtat efter nytt inlägg, kikat varje dag.... Hoppas på att få se mer snart igen! Ser fint ut det vi får se.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  18. Jättekul att du visar bildr! Har längtat efter nytt inlägg, kikat varje dag.... Hoppas på att få se mer snart igen! Ser fint ut det vi får se.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  19. Åh, har ni flyttat till hus! Grattis!

    Kommer du förresten ihåg den där tävlingen du vann på min blogg där jag lovade att skicka något hemmapysslat inom ett år? Jag har inte glömt bort dig!

    Kram

    Caroline

    SvaraRadera
  20. Så fint det blir hos deg! Spennende når alt begynner å komme påplass tenker jeg. Fin benk du har på kjøkkenet, og for en fint kjøleskap!

    Vi har bestilt den samme SMEG'en til vårt nye kjøkken, så da kan vi kanskje være kjøleskapsvenninner? hihi ;) Gleder meg masse, men ennå gjenstår masse arbeid hos oss, vi har revet ned alt, tak, vegger osv og bygger opp fra bunnen av. Men det går fremover!

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  21. Kul att du är tillbaka! Jag har saknat dina inlägg. Väldigt snyggt har det blivit hos er, så jag fattar att du inte riktigt har tid med oss här!

    Kul att se hur det går för er i alla fall!!!

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  22. Men vad fint det blir, man blir verkligen nyfiken på att få se mer! Hoppas på fler bilder snart! Hoppas ni trivs och börjar komma iordning! Ha en härlig dag!
    /Kickan

    SvaraRadera
  23. Åh vad kul att du visar bilder igen :-). Ditt kök kommer att bli som en dröm... Gillar allt! Vill se mer!! Kram, Anette

    SvaraRadera
  24. Vad kul att du skrev. Jag har väntat med spänning och ert renoveringsprojekt ser ju ut att ta form det lilla man ser på bilderna. Jättefint verkligen!

    SvaraRadera
  25. Åh vad fint, ett riktigt drömkök! Önskar mig också ett alldeles eget kylskåp från Smeg :) Ser fram emot fler bilder!

    SvaraRadera
  26. Å så snyggt, väntar ivrigt på fler bilder.. kram

    SvaraRadera
  27. Åh så fint det ser ut...jag är inte alls avis på Smegen ;)

    Kram Marie

    SvaraRadera
  28. Åh så fint, blir helt grön av avund! Vill se mer!

    Kram

    SvaraRadera
  29. Gud vad snygga glimtar!!!Gillar SMEG, har själv lite funderinga på just detta kyl/frysskåp -men är inte frysförvaringen lite liten???? Hade varit kul att höra vad du tyckte!

    SvaraRadera
  30. Gud vad snygga glimtar!!!Gillar SMEG, har själv lite funderinga på just detta kyl/frysskåp -men är inte frysförvaringen lite liten???? Hade varit kul att höra vad du tyckte!

    SvaraRadera
  31. Jättefint blir det! Så kul att få göra allt från början när man vet hur man vill ha det! Jag var gravid och lätt stil-förvirrad när vi byggde för 20 år sedan snart. Då får man ändra eftersom istället... Kram, Tina

    SvaraRadera
  32. Det ser verkligen ut som ett riktigt mysigt kök! Blir roligt att se fler bilder!

    ha det bra!

    SvaraRadera
  33. Vilket jobb ni gör, det blir fantastiskt vackert.

    Må så gott och hoppas att vi hörs snart!

    Susanne Norrgården

    SvaraRadera
  34. åååh smegen är gösnygg=avis
    Ha de gott
    Marianaskeramik

    SvaraRadera
  35. Vilka fina bilder. Vill se mer.
    /Sofia

    SvaraRadera
  36. Hej!
    Nu vill jag bara se mer bilder i sin helhet.Jag är gryyyymt nyfiken.
    Som vanligt ser det kanon fint ut det du inreder.
    Hälsninga Wilda

    SvaraRadera
  37. Det ska bli spännande att få se mer. Har fått tag i en av dina hästar genom Anskus kammare. Tack för hjälpen med att hitta dit!

    SvaraRadera
  38. Ibland är förutsättningarna inte rätt, och då blir det ju inga inlägg... Men vi väntar så gärna!
    Vilken lycka förresten, att äga ett sådant kylskåp!
    KRAM:
    Annette

    SvaraRadera
  39. Det där ser jättefint ut. Väntar på att få se helhetsbilder. Förstår att ni har fullt upp, kul att vi får se lite iaf :-)

    Ha det bra!
    Kram Lina

    SvaraRadera
  40. Jättefint! Avis på kylen...skulle inte låtit min man övertala mig till ngt annat;-)hmmm..väntar ivrigt på fler bilder såklart!
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  41. Vad fint det ser ut! Vill också ha det där kaklet när vi renoverar vårt kök. Ska bara sälja in det till sambon!=)
    Kram

    SvaraRadera
  42. Åh, vad glad jag är att du är tillbaka. Har tittat in och hoppats var och varannan dag ;-) Så snyggt det har blivit. Väntar på att få se meeeeer!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  43. Jisses så fint det ser ut... jag vill se meeeeer :) Kram kram.

    SvaraRadera
  44. Åh, det där vill jag absolut se mer av!

    Vänliga Hälsningar
    Maria

    SvaraRadera
  45. hej hej!! oj oj vad snyggt ni har det!! skulle göra vad som helst för ett riktigt skafferi, men det blir i nästa liv (eller hus kanske).. vad snyggt det är med öppna hyllplan, ska sätta in 2 st i våran kök i IKEAS rostfria hyllserie...

    tack för de inspirerande bilderna, du har ett supersnyggt hem!

    stor kram sara

    SvaraRadera
  46. Åh så fint!

    Speciellt kylskåpet är jag så imonerat av - vill ha vill ha...

    Kram Maud

    SvaraRadera
  47. Oi, oi oi så fantastisk flott det kjøkkenet deres blir !!
    Morsomt, jeg har valgt akkurat den samme vasken og blandebatteriet fra Ikea i vårt nye hus.
    Fint å se hvordan det blir i virkeligheten her på dine bilder fra vasken.
    KOmmer til å følge med her.

    SvaraRadera
  48. Längtat efter dina bilder och under tiden har jag grundligt tittat på dina gamla. UNDERBART har du!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  49. Hej Vännen.
    Åhhh så fint ni får det!!

    Gillar allt jag ser...lite avundsjuk att du fått en SMEG :-)
    Den där dörren var ju helt underbar.
    Ska bli roligt att få se mera.
    Kraam
    melinda

    SvaraRadera
  50. Vilken fin blogg du har, den skall jag kika in i mera!!

    Trevlig dag till dig!

    SvaraRadera
  51. Åh vad spännande, detaljerna ser kanonfina ut!
    Kram Jenni

    SvaraRadera
  52. Det blir superfint ser jag.:-)

    SvaraRadera
  53. SJUKLIGT CHARMIGT!!!!

    SvaraRadera
  54. Det ser ju jätte fint ut...Som vanligt :-) Vi väntar här med spänning på mer fina bilder i från ditt hem...

    SvaraRadera
  55. Man längtar bara efter mer bilder...

    Ni kommer att få det fint, verkligen urtjusigt!

    Kram Elna-Estelle

    SvaraRadera
  56. Åh vad jag längtar efter att få se bilder. Det är spännande! Jättemysig blogg! Angelica

    SvaraRadera
  57. Jag kikar in nästan varje dag trots att jag ser på bloggkoll att du inte uppdaterat.
    Är så rädd att missa nått;)

    Å så fint det blir! Vill se mer, mer och mer!!:D

    Susanne

    SvaraRadera
  58. Tänk om man fick sätta in ett sånt kylskåp för sambon.
    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  59. Vad jag längtar efter att få göra om köket ... Och vad jag älskade vårt kök när det blev klart -95 tror jag det var. Antikbetsad furu i varje vrå! Nu känns det bara mörkt ... Spännande att följa ditt kök på vägen! /Jenny

    SvaraRadera
  60. Hej! Vad pinsamt, skrev ett!!!.. inlägg häromdagen och nu är jag inne och kikar igen, då av min fasa ser jag att det är huuuur många kopior som helst som hamnat här - vad gjorde jag?? Skämmigt.. ville bara säga det. Misstag alltså.

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  61. Kjempefint.. det kjøleskapet er så flott

    SvaraRadera
  62. Ville bara kika in och önska en skön halloweenhelg!

    Kraam
    Melinda

    SvaraRadera
  63. Längtar att få se fler bilder och se om det blir så som jag har föreställt mig.
    Jag älskar vita lantkök och SMEG är ju bara pricken över i:et

    SvaraRadera
  64. saa snyggt. i har jo haft vaeldig travlt med arbejdet i huset...og man kan da nok forstaa at du ikke kan poste saa meget i den tid...

    men nu glaeder jeg mig til at laese mere her paa siderne...

    kram anja

    SvaraRadera
  65. Jag längtar efter att få se slut resultatet av eran hus renovering.

    Speciellt köket, det ser ut att bli hur snygt som helst.
    En smeg liksom, skit snyggt.

    Marit

    SvaraRadera
  66. Vilka smakretare du ger oss!
    Vi vill se mer!!
    Kul att du skrivit igen, blev nästan lite orolig! ;)
    Mvh!
    Jeanette

    SvaraRadera
  67. Verkar jättefint, ska bli spännande att se mer såklart.
    kram Kristina

    SvaraRadera
  68. Ser helt underbart ut!! Vill se meeer :-D , men förstår att du inte hinner/prioriterar. Seen kommer vi att få se massor, eller hur? *den som väntar på ngt gott*

    kramkram

    SvaraRadera
  69. Ser helt underbart ut!! Vill se meeer :-D , men förstår att du inte hinner/prioriterar. Seen kommer vi att få se massor, eller hur? *den som väntar på ngt gott*

    kramkram

    SvaraRadera
  70. Jag skulle också vilja ha kyl och frys från SMEG. Det är så fint!

    SvaraRadera
  71. Vilka glimtar sen!!! WOW vännen så snyggt!!!!

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera
  72. Jättekul att se ett nytt inlägg! Längtar efter fler! Du har en fantastisk blogg!!

    SvaraRadera
  73. Vad kul att få se en liten "glimt" i alla fall. Det verkar bli jättefint! Jag är lite avundsjuk....
    Kram cissi

    SvaraRadera
  74. Hejhej.
    Jag har utmanat dig.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  75. Ohhhh jag blir så nyfiken på fler bilder från nya hemmet :-) so far I like it a lot. Kram Anna

    SvaraRadera
  76. Fantastiskt vackert kök!!
    //maria

    SvaraRadera
  77. Vad kostar ett sånt underbart kylskåp ! :O ?

    SvaraRadera
  78. vilken fin blogg du har, verkligen!!!! Gillar det jag ser av ditt kök =) Har du renoverat köket helt från början?Ska nämligen totalrenovera mitt kök från början. Ha det bra!

    SvaraRadera