onsdag 29 augusti 2007

Hemma hos Lena - entrén

Jag tog ju som bekant väldigt mycket bilder hemma hos Lena, så några fler visningar blir det! Idag när det verkligen känns som höst ute, vilket är underbart i sig, så visar jag lite härligt blommiga bilder från Lenas entré. Gamla trämöbler, zink, glas och naturligtvis ljuva blommor skapar en härligt välkomnande gammeldags känsla. Visst är skärmväggen vacker, ett vitt tyg med monogram på. Lena har gjort den själv och den skärmar av och dämpar solen lite, en bra idé!

Här kommer lite bilder att inspireras av till nästa sommar, det tänker i alla fall jag göra!


Kram M

26 kommentarer:

  1. Hej! Tack för din goa kommentar inne hos mig :) Gillar oxå din fräscha blogg jättemycket!
    Är helt fascinerad av dina fina etiketter, och har en fråga. Hur gör du när du laddar ner de olika stilarna. Jag får dom nedladdade på dator, men inte in i skrivprgrammet Word. Kan du berätta hur du får in dom? kram/milly

    SvaraRadera
  2. Åh vad mycket fint du visar från henne. Inspirerande :).
    Kram

    SvaraRadera
  3. Inspireras var ordet!!! Skärmväggen var så himla fin, härligt hur solens strålar reflekteras i bilderna du tagit på den. Ja, nu är nog sommaren slut och man får börja blicka fram emot höst och jul! Men som du säger, redan nu kan man ju i huvudet börja fundera på hur man vill ha det ute nästa sommar.
    Kram från Jenny

    SvaraRadera
  4. Men så fint! Ja, de där kan man bli inspirerade av - var så säker : ) Sitter hemma och försöker skriva ihop ett kapitel i min avhandling idag. Det går trögt...min tid håller på att rinna ut och jag kan inte pressa fram det kreativa inom mig. Blä vad tråkigt när man inte känner att man förmår prestera...nu smygsurfar jag en stund för att koppla av och dricka kaffe några minuter. Det kan behövas när man får en hjärnkontorslåsning!! Ja, det är som vanligt väldigt trevligt att titta in hos dig. Alltid finns det någonting nytt och spännande att kika på...så även idag : ) Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag tappar orden... himmel så vackert det var vid entrén hos din vän ! Sitter bara och njuter av bilderna. Du är duktig på att fotografera - verkligen !

    Kram Kram
    Carina

    SvaraRadera
  6. fantastiskt fint! vilka underbara blommor!

    SvaraRadera
  7. Men så fint!!!vilken underbar trädgård ochvad duktig du är på att ta inspirerande bilder. Ha det gott...föresten har gett dig en liten utmaning om du har tid :) kram

    SvaraRadera
  8. Jösses vilket hem hon har Lena... Varje gång du lägger upp nya bilder så blir jag alldeles salig. Såååå fint. :-) Verkligen inspirerande. :-)

    SvaraRadera
  9. Suck så fint... vackra utemöbler, lyktor, dynor och blommor, så underbart smakfullt alltihopa och vackra foton med! Mari.

    SvaraRadera
  10. Underbara biler att njuta av, / Maria

    SvaraRadera
  11. Vilka somriga bilder. Underbara foton från Lenas vackra hem. Gillar verkligen uteplatsen med alla fina detaljer. Allt känns så genomtänkt.

    Kram Marie

    SvaraRadera
  12. Du är utmanad! Kika i min blogg! Kram// Linnéa

    SvaraRadera
  13. Kan bar hålla med underbara bilder, spännande att se mer ifrån Lenas hem, skulle kunna flytta in utan tvekan.
    Ella

    SvaraRadera
  14. Superfint!

    Du är utmanad! Kolla min blogg...

    SvaraRadera
  15. Hej!

    Så fina saker.. Ibland vill man bara ta sitt hem och krypa under en sten när man ser allt underbart andra har..

    Jag har nominerat din blogg till en av dem jag läser oftast.. (har inte riktigt fattat vad det går ut på men hakar på..)
    Kram Frida

    SvaraRadera
  16. Supermysiga utebilder! Jag gillar den sista bilden extra mycket! Ha en skön torsdag! KRAM

    SvaraRadera
  17. Vackert och inspierande, verkligen :-)
    Må så gott!

    SvaraRadera
  18. Hej!
    Vilka fina bilder.
    Tänk att sommaren börjar ta slut.
    Det känns som jag inte hunnit njuta av sommaren i år. Men alla årstider har ju sin tjusning.
    Du har en jätte fin blogg.
    Hoppas ni hittar er drömhus snart, tänk ett hus vid Siljan.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  19. Har skrivit det innan och det kan skrivas igen!! Hennes hem är så fint och genomtänkt!! Mysigt och ombonat! Kram!

    SvaraRadera
  20. Åh va fint!! Allt verkar fint hos henne.
    Kram Johanna.

    SvaraRadera
  21. Vilka mysiga bilder såå sommrigt o fint! änlapållen var verkligen fiiin!!! den kommer du nog få sälja mycket av!

    Mvh Ann-sofi.

    SvaraRadera
  22. Jättefint som vanligt! Jag blir lika imponerad av Lena varje gång. Skärmväggen var verkligen hur snygg som helst!

    SvaraRadera
  23. Gud va fint!!Känns som om man skulle kunna sitta där länge å väl!

    SvaraRadera